Informacje
Rozpoczynając z nami współpracę dobrze, abyś wiedział/a kilka rzeczy odnośnie działania Twojej przyszłej strony czy sklepu www. Zobaczysz co możesz dostać, czego oczekiwać oraz co odradzamy bądź jest przez nas niewykonalne. Zachęcamy do zapoznania się z treścią, aby rozwiać wątpliwości. Wybierz usługę, która Cię interesuje:
Informacje ogólne
Co musisz wiedzieć:
Pracujemy na WordPressie dokładniej na edytorze Elementor. Wybrałyśmy ten system, ponieważ zależy nam na tym, żebyście mogli w łatwy sposób edytować stronę po ukończeniu projektu. Z łatwością zmieniac teksty, dodawać wpisy na bloga bez konieczności zaglądania do kodu. Naprawdę wiele rzeczy można w nim zrobić i uzyskać. Jest wiele rozszerzeń i alternatyw, które dają dużo możliwości i pola manewru. Jednak nie ma rzeczy idealnych. Tak jak wszystko czasem coś ma niewielkie minusy. Niektóre elementy i ustawienia są z góry domyślne, (wiele rzeczy można delikatnie zmodyfikować kodem), a niektórych nie jesteśmy w stanie wykonać, lecz są to naprawdę już wymyślne rzeczy.
PLUSY:
- łatwa edycja
- możliwość ciągłego rozbudowania
Minusy:
- często wiadomości trafiają do spamu
Strona www
Co musisz wiedzieć:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Aby zbierać dane subskrybentów, należy wybrać platformę do e-mail marketingu. Polecamy: MailerLite (najczęstszy wybór wśród klientów) bądź MailChimp. Tam należy założyć konto i podać nam klucz ID. Następnie utworzyć kampanię, w której będziemy gromadzili subskrybentów i gotowe!
PLUSY:
- łatwa edycja
- możliwość ciągłego rozbudowania
Minusy:
- często wiadomości trafiają do spamu
Sklep www
Co musisz wiedzieć:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Najważniejszą funkcją sklepu są oczywiście płatności. Tutaj musicie podjąć decyzję z jaką bramką płatności chcecie współpracować. Polecamy Przelewy24, gdyż widzimy, że większość klientów się na to decyduje. Po wyborze, będziecie musieli założyć tam konto i przejść weryfikację. Ale to nic strasznego! Większość rzeczy stoi po naszej stronie np. regulamin sklepu, polityka prywatności, dodanie przynajmniej jednego produktu z opisem. Do Was będzie należało podesłanie skanu dokumentu dowodu, aby potwierdzić tożsamość. Po akceptacji konta pozostanie tylko podesłanie nam odpowiednich kluczy ID do poprawnego podpięcia na stronie, ale tutaj też nie zostaniesz sam, gdyż wysyłamy instrukcję ze zrzutami ekranu, gdzie wszystko znaleźć.
Jeżeli w swoim sklepie zamierzasz sprzedawać produkty wirtualne typu e-booki, konsultacje - to ten punkt właściwie Cię nie dotyczy. To obejmuje tylko produkty fizyczne, które musisz dostarczyć do klienta. Tutaj również wybór należy do Ciebie. Możesz wybrać: InPost, DHL, Pocztę Polską czy może usługę, która oferuje paru kurierów w jednym miejscu np. Furgonetkę. Tam także będziesz musiał/a założyć konto i podać nam odpowiednie klucze ID do podpięcia.
Na początek możemy zaproponować bezpłatną opcję, jednak wymaga to ręcznego wprowadzania faktur. Do zautomatyzowania wysyłki faktur należy dokupić wersję pro tej wtyczki (ok. 300zł) bądź skorzystać z zewnętrznego operatora, np. fakturowania.pl, gdzie płaci się miesięcznie w formie subskrypcji.
PLUSY:
- łatwość dodawania nowych produktów
- ustawienie kodów rabatowych
Minusy:
- ustawiając wiecej niż jeden wariant, należy wybrać wszystkie, aby zmieniło się zdjęcie (?)