Bardzo skrupulatnie podeszłyśmy do strony głównej, ze względu na to, że jest to pierwsza strona, którą widzimy tuż po kliknięciu witryny. Strona główna zawsze powinna wyraźnie określać markę klienta i tak jest też w tym przypadku. Umieściłyśmy logo Bus-speed tak, by klient od razu identyfikował markę, a misja firmy usytuowana na pierwszym planie, jest jasna dla odwiedzających.
Funkcjonalność i konkrety
Ważne jest, aby być konkretnym na stronie w branży transportowej, ponieważ klient korzysta z niej, aby określić, czy oferowane usługi są dobrze dopasowane do jego potrzeb. Analogicznie, aby ułatwić klientowi nawigację po stronie, najważniejsze dane kontaktowe czy odnośniki CTA są umiejscowione w strategicznych miejscach strony.
Logo
Nie przypadkowo wybrałyśmy taką paletę kolorów. Pomarańcz w połączeniu z czernią, zazwyczaj dobrze sprawdza się w projektach, w których chcemy podkreślić nie tylko biznesową cząstkę firmy ale również oddać jej wyrazisty, mocny charakter.
Aby nie przytłoczyć klienta postawiłyśmy na prostą, bezszeryfową czcionkę, a znak charakterystyczny firmy (w postaci pojazdu) umieściłyśmy w pierwszej literze logotypu.