Kliknij, aby przejść na stronę

Realizacja

bus-speed.pl

Bardzo skrupulatnie podeszłyśmy do strony głównej, ze względu na to, że jest to pierwsza strona, którą widzimy tuż po kliknięciu witryny. Strona główna zawsze powinna wyraźnie określać markę klienta i tak jest też w tym przypadku. Umieściłyśmy logo Bus-speed tak, by klient od razu identyfikował markę, a misja firmy usytuowana na pierwszym planie, jest jasna dla odwiedzających.

Funkcjonalność i konkrety

Ważne jest, aby być konkretnym na stronie w branży transportowej, ponieważ klient korzysta z niej, aby określić, czy oferowane usługi są dobrze dopasowane do jego potrzeb. Analogicznie, aby ułatwić klientowi nawigację po stronie, najważniejsze dane kontaktowe czy odnośniki CTA są umiejscowione w strategicznych miejscach strony.

Logo

Nie przypadkowo wybrałyśmy taką paletę kolorów. Pomarańcz w połączeniu z czernią, zazwyczaj dobrze sprawdza się w projektach, w których chcemy podkreślić nie tylko biznesową cząstkę firmy ale również oddać jej wyrazisty, mocny charakter.

Aby nie przytłoczyć klienta postawiłyśmy na prostą, bezszeryfową czcionkę, a znak charakterystyczny firmy (w postaci pojazdu) umieściłyśmy w pierwszej literze logotypu.

Spodobała Ci się ta realizacja?

Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz!