Kliknij, aby przejść na stronę

Realizacja

Polskabania.pl

Podczas projektowania pierwszej sekcji strony głównej, zawsze staramy się jak najbardziej oddać charakter danej marki. W tym wypadku bardzo zależało nam, by oddać klimat jaki panuje podczas użytkowania produktów KMP. Umieściłyśmy więc zdjęcie potencjalnej klientki przy bani ogrodowej oraz dodatkowo nałożyłyśmy nakładkę tła w formie filmiku video. Przedstawia on ruch pary wodnej. To było celowe działanie – dzięki temu sprytnie oddałyśmy atmosferę odpoczynku oraz nieco przybliżyłyśmy odbiorcy otoczenie, warunki i feeling, w jakich znajdzie się korzystając z sauny czy bani ogrodowej.

Sekcja z opisem produktu ze strony polskabania
Wersja desktop strony polskabania

Spóność z klimatem marki

Każdą zakładkę ofertową poprzedza sekcja składająca się z tytułu poszczególnej zakładki oraz zdjęcia tematycznego, odnoszącego się do danej kategorii. Uważamy, że klient odwiedzając stronę internetową jest w stanie od razu polubić daną markę, więc nasze działania miały na celu wprowadzenie odpowiedniego klimatu, co w konsekwencji skutkuje zasianiem u odbiorcy ziarnka ciekawości i zachęceniem go do pogłębiania wiedzy o produktach firmy.

Chciałyśmy także wyróżnić najistotniejsze cechy sauny, balii i deski tarasowej. W związku z tym, zaakcentowałyśmy te kluczowe elementy za pośrednictwem punktorów i ikon dopasowanych kolorystycznie do logo firmy. Dzięki temu z pozoru suche informacje na temat produktu, od razu rzucają się w oczy i szybko zakorzeniają się w pamięci klienta.

Wersja mobilna wybranych sekcji strony polskabania

Spodobała Ci się ta realizacja?

Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz!