Zgłosiła się do Nas firma budowlana, by zrealizować im stronę internetową oraz logo. Nie ma co ukrywać – produkty jakim są pustaki ogrodzeniowe nie są wdzięczne ani łatwe do zaprezentowania. Naszym priorytetem było przedstawienie marki bardzo profesjonalnie, spójnie, a przy tym w nowoczesny sposób.
Nieprzypadkowe fotografie na stronie odegrały kluczową rolę w przyjemnym odbiorze strony i sprawiły, że ogrodzenia wyglądają ciekawie i przykuwają wzrok.
Profesjonalizm i funkcjonalość
W poszczególnych sekcjach zastosowałyśmy cieniowane przejścia, mamy wrażenie, że to one „budują” profesjonalny odbiór strony. Układ 4-kolumnowy pozwala zapoznać się z dużą ilością produktów.
Ofertę przedstawiłyśmy w bardzo klarowny sposób, by klient wchodząc w zakładkę od razu wiedział z czym ma do czynienia.
Logo
Projektując logo skupiłyśmy się przede wszystkim na prostocie i nowoczesności. Postanowiłyśmy na prostą czcionkę, dzięki czemu logo nie traci lekkości i ładnie się prezentuje. Część graficzną- czyli sygnet, jest połączeniem pierwszej litery firmy „T” oraz ich głównego produktu- ogrodzenie.