Cały layout strony jest bardzo przejrzysty i charakterystyczny dzięki wyrazistym i „mocnym” fontom, ikonom. Poszczególne sekcje wyróżnia odpowiedni dobór kolorów, który jak zawsze jest spójny i zgodny z paletą barw marki.
W stopce umieściłyśmy kluczowy dla marki Instagram. Jest to swego rodzaju wabik dla odwiedzających stronę, aby zaobserwować profil Joyful spaces. Również dzięki temu, odbiorca może w łatwy sposób przejść do najnowszych postów dziewczyn.
Odpowiednia organizacja
Dziewczyny wspierają swoją społeczność w rozwoju oraz organizacji życia. Więc ich strona również musiała być poukładana i przemyślana. Po przejściu na sklep, mamy jasny podział kategorii produktów, dzięki czemu odbiorca nie pogubi się na stronie i szybko przejdzie do działu, który go interesuje.
Dodatkowo po lewej stronie umieściłyśmy pomocniczy pasek filtracji, który w łatwy sposób pomoże klientom zawęzić obszar poszukiwań konkretnych produktów.