Projekt intuicyjny dla odbiorcy i prowadzący go za rękę do samych najważniejszych kwestii na stronie. Podczas projektowania tego multipage’a, starałyśmy się iść śladem projektu logo klienta i również gdzieniegdzie wprowadzić podobny klimat i styl. Samo logo umiejscowione jest w poszczególnych sekcjach dość często. Dzięki temu klient jeszcze bardziej utożsamia sobie określony branding z marką klienta.
Pinterestowy look
Kształty, fonty oraz kolory grają tutaj kluczową rolę i sprawiają, że strona wygląda jak z Instagrama i Pinteresta. Dlaczego? Okrągłe ścieżki tekstu i przede wszystkim zaokrąglone rogi zdjęć aktualnie królują w designie i są zgodne z najświeższymi trendami czyli stylem aesthetic. Aby jeszcze bardziej uwypuklić ten styl, wybrałyśmy odpowiednie zdjęcia, które są spójne nie tylko tematycznie i kolorystycznie, ale również takie, które: mają zawarty w sobie element cieni i które przedstawiają charakterystyczne struktury.