Wygląd Twojej marki #2 – Psycholog

W dzisiejszych czasach ludzie starają się nie tylko zachować zdrowie fizyczne, ale również zaczynają dbać bardzo intensywnie o zdrowie psychiczne. To właśnie z pomocą psychologa oraz terapeuty mamy możliwość dbania o równowagę emocjonalną na co dzień. U niego szukamy pomocy, kiedy czujemy, że „coś jest nie tak”.

Ze względu na fakt, że kontakt z klientem jest tu szczególnie bliski warto aby wizerunek marki budził nadzieję i kojarzył się ze szczególnym spokojem i zaufaniem. Zapoznaj się z naszymi propozycjami, które przygotowałyśmy!

Zaczynamy!

Wybierz paletę kolorystyczną, która Ci się spodobała:

Prezent!

Do każdego stylu pobierz listę zdjęć do pobrania!

Aby marka byłą spójna, należy pamiętać również o odpowiednim doborze zdjęć. Ułatwiliśmy Ci trochę sprawę i poszukaliśmy ich dla Ciebie! Pobierz pdf z linkami do wybranych zdjęć!

Styl wyrazisty

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Projektując przykładowe logo dla psychologa, chciałyśmy zawrzeć element, który jasno będzie wskazywał na charakter usług świadczonych w tej branży. Zaproponowałyśmy więc użycie gałązki/liści, których symbolika wskazuje na nadzieję, rozsądek oraz słowo. Pasuje idealnie do zawodu udzielania pomocy psychologicznej! Do pierwszego członu nazwy została użyta ozdobna czcionka, a konkretnie taka, która imituje odręczne pismo. Jest ona nie tylko elegancka, ale również pokazuje indywidualny charakter. Drugi człon nazwy firmy, został zaprojektowany już przy użyciu trochę klasyczniejszego fontu – ale również i on nie jest w pełni „prosty”, ponieważ jest nie tylko szeryfowy, ale także gdzieniegdzie zaokrąglony.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Wyrazista paleta barw to nasza pierwsza propozycja. Zaliczają się do niej trzy odcienie fioletu, jedna barwa zgaszonej czerni (aby tekst znacząco się odznaczał) oraz jeden znacznie jaśniejszy kolor, w celu przełamania. Odcień purpurowy, zaproponowany do użycia jako kolor akcentowy jest mocnym, ale przy tym spokojnym kolorem, którego celem jest skłonienie do refleksji. Natomiast delikatne tony fioletu według pscyhologii koloru oznaczają subtelność oraz niepewność. Wszystko to idealnie pasuje do specyfiki zawodu, jakim jest psycholog.

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Obecnie odcienie fioletu stosuje się przy promocji firm zajmujących się usługami przeznaczonymi dla ludzi młodych oraz dzieci. Więc jeśli jesteś psychologiem specjalizującym się w pracy z młodzieżą – to będzie idealne rozwiązanie! Kolorem akcentowym jest ciemniejszy fiolet, po to by przykuć wzrok odbiorcy i jasno zachęcić do wykonania akcji.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

I ponownie! Kluczowa jest odpowiednia selekcja zdjęć – postawiłyśmy nie tylko na takie fotografie, z którymi klient może się utożsamić, ale również na takie, które będą dawać nadzieję dla odbiorcy na to, że po skorzystaniu z usługi ich życie diametralnie się zmieni. Użycie grubszych, mocno cieniowanych ramek dopełnia cały wygląd postów i podkreśla elegancję marki.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl spokojny

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Jeśli jeszcze bardziej zależy Ci na zakomunikowaniu harmonii i spokoju Twojej usługi, ten styl jest właśnie dla Ciebie. Przy stosowaniu wyłącznie znaku graficznego marki jakim jest gałązka, kieruj się szarością. Natomiast prezentując całe logo – miksujemy lekki róż z szarą bielą w tle.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Kolejną propozycją jest spokojna paleta barw – ciemniejsze i jaśniejsze odcienie szarości, uzupełnione domieszką lekkiego, zgaszonego różu. Dlaczego taki odcień? Ponieważ jest on niezwykle subtelny i delikatny. Kojarzy się on z uczuciem czułości i wrażliwości. Natomiast aby zakomunikować stabilność emocjonalną, użyłyśmy właśnie różne odcienie szarości.

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Aby uzyskać efekt przejrzystości, należy dopasować odpowiednie kolory do konkretnych elementów strony. Kolorem akcentowym (czyli tym samym kolorem CTA) w projekcie strony jest szarość. Do tego szara, jasna biel jako tło głównych sekcji i uzyskujemy subtelność i harmonię. Aby przełamać wkraczającą się nudę, w kolejnej sekcji stawiamy na główny kolor jakim jest zgaszony róż.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

Poniższy grid również jest zaprojekowany na zasadzie stworzenia ramek i tła, które swoimi proporcjami i kolorami będą porządkowały widok profilu. Aby wszystko ze sobą „grało” i było spójne, również w tym miejscu wykorzystujemy powyższą paletę barw, skupiając się głównie na różu i szarej bieli.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl monochromatyczny

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Tu nasza uwaga skupiła się na zestawieniu różnych odcieni tej samej barwy – w tym wypadku koloru niebieskiego. Aby wszystko tworzyło spójną kompozycję proponujemy używać znak graficzny na najciemniejszym odcieniu niebieskiego, natomiast stosując pełne logo – jasny odcień używać w tle.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Kolorem spokoju osobiście dla nas jest również niebieski. Symbol stabilizacji i pewności, mądrości, wiary oraz prawdy. I zapewne z tego względu, tak często widzimy jego zastosowanie w biznesie. Pierwszy rzut oka na takie pastelowe odcienie niebieskiego w gabinecie psychologicznym i od razu czujemy się spokojniejsi, wyciszeni i gotowi na rozmowę!

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Jednym słowem minimalizm. Tak zaproponowane użycie kolorystyki na stronie internetowej sprawia, że marka się wyróżnia, a przy tym jest delikatna i przestronna. Dzięki tak minimalistycznemu wyglądowi witryny mamy możliwość prezentacji najistotniejszych informacji. Tu nie ma miejsca na zbędne elementy i teksty! Przez to, że łączymy ciemniejsze barwy z jaśniejszymi, jesteśmy w stanie wzbudzić ciekawość użytkownika.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

Spójność i naturalność na Instagramie. Tak przemyślana siatka zdjęć połączona z przewodnią paletą kolorystyczną z pewnością zaowocuje dużą ilością obserwujących! Wybrane zdjęcia wyglądają obok siebie ciekawie i nie kolidują ze sobą, a biel użyta wyłącznie w obramowaniu zdjęć wyróżnia profil spośród innych.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Logo nacjadesign

Kreatywne projekty z pasją do designu, dla ludzi z każdej branży, którzy chcą zyskać nowych klientów i rozwijać swój biznes.

Kategorie:

Najnowsze wpisy: