Wygląd Twojej marki #1 – Dietetyk

Obecnie mamy wzrost popularności zdrowego stylu życia, dlatego wiele osób porzuca niezdrowe nawyki, aby zmienić swoje życie. Często jednak nie są w stanie zrobić tego samemu, mimo, że społeczeństwo ma coraz większą świadomość wpływu diety na zdrowie i ich życie, nie wiedzą za co się zabrać. Dlatego z pomocy i usług dietetyka korzysta coraz więcej osób. 

Ich celem jest edukacja ludzi o zdrowym odżywianiu. Uczą jak wprowadzać zdrowy styl w życie. Wspólnie z klientem zmieniają jego nawyki żywieniowe, aby przyniosły pozytywne rezultaty i dobre samopoczucie. Przez to, że jest to praca z klientem, warto aby wizerunek marki budził zaufanie i zachęcał do kontaktu. Dlatego zapoznaj się z naszymi propozycjami, które przygotowałyśmy!

Zaczynamy!

Wybierz paletę kolorystyczną, która Ci się spodobała:

Prezent!

Do każdego stylu pobierz listę zdjęć do pobrania!

Aby marka byłą spójna, należy pamiętać również o odpowiednim doborze zdjęć. Ułatwiliśmy Ci trochę sprawę i poszukaliśmy ich dla Ciebie! Pobierz pdf z linkami do wybranych zdjęć!

Styl monochromatyczny

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Kształt logo, wybrana paleta barw oraz odpowiednia nazwa ma istotne znaczenie dla trafnego komunikowania się z klientem. Dobrze wybrany kolor będzie wpływać na to, jakie będą pierwsze skojarzenia konsumenta po zetknięciu się z Twoją marką i czy będą one pozytywne. W tym wypadku marne szanse, aby zieleń budziła złe wspomnienia czy emocje. Użycie w logo tego samego koloru, ale o trzech różnych natężeniach wzbudza ciekawość i z pewnością utkwi w pamięci odbiorcy. Na odcieni zieleni stawiają firmy, których filozofia ma nawiązywać do działań bliskich naturze, a także prozdrowotnych. Do tego symbol liści i delikatna, bezszerfyowa czcionka i voilà!

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Monochromatyczne połączenie kolorów (w tym przypadku zieleni), to zestawieniu różnych odcieni tej samej barwy. Dzięki temu marka będzie kojarzona ze spokojem i harmonią. Natomiast sama barwa zielona, tworzy u odbiorcy obraz natury i bliski kontakt z nią (co w przypadku dietetyki świetnie komponuje się z branżą i zdrowym odżywianiem).

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Biel oraz bardzo jasna szarość, często wykorzystywana jest jako tło stron www. W tym przypadku również postawiłyśmy na ten kolor, z tego względu, że barwa ta jest wykorzystywana do tworzenia poczucia przestrzeni – co w przypadku strony internetowej jest bardzo istotne. Kolor akcentowy – w tym przypadku żywa, jasna zieleń. Obecnie w trendach jest użycie tego właśnie koloru w CTA (elementach mających na celu zachęcać użytkownika do działania) czy dla elementów oznaczających akceptację. Dlaczego? Ponieważ zieleń kojarzy się z sukcesem, co może być kluczowe dla Twojej marki.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

Posty na social mediach, muszą zdecydowanie przyciągać wzrok! Dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór zdjęć (które powinny nie tylko nawiązywać do branży, ale również wyróżniać się pod względem walorów estetycznych) oraz przemyślane, krótkie hasła reklamowe. Na spójność pracują tu te same barwy, które zostały wybrane na początku oraz użycie logo w każdym kolejnym poście. Tak przygotowana siatka postów, dostosowana do marki spełnia w 100% swoją rolę!

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl z żywym akcentem

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Strategiczne stosowanie symboli i kolorów wzmacnia przekazywany komunikat i ułatwia zapamiętywanie logo. Aby jednak nie przytłoczyć odbiorcy, odpowiednie zgranie kolorystyczne jest w tej propozycji po prostu kluczowe.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Styl z żywym akcentem – czyli zgaszona czerń, żywa zieleń i delikatna pomarańcz. Według psychologii kolorów, pomarańczowy to energia i radość. Dlatego w tej propozycji uwzględniłyśmy akcent lekkiej barwy pomarańczowej. Połączenie jej z głównym kolorem zielonym sprawia, że marka jest charakterystyczna i wyróżnia się spośród konkurencji. Jednym słowem pełno tu życia i energii!

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Według ekspertów pomarańcz pobudza do działania, dlatego w tej propozycji używamy go na stronie www jako przycisk CTA. Bardzo blady róż wykorzystałyśmy w tle, aby nie przytłoczyć odbiorcy mocnym kolorem. W taki sposób likwidujemy ryzyko odwrócenia uwagi od najważniejszych miejsc na stronie.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

W zaplanowanym przez nas układzie Instagramowej siatki, najciekawsze jest stworzenie wrażenia, że zdjęcia i grafiki wchodzą w interakcję ze sobą. Są „połączone” ze sobą kolorami, ramkami w cienkich liniach, a także użyciem logo w wersji klasycznej czyli bieli.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl zgaszony

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Jeśli bardziej zależy Ci na pokazaniu profesjonalizmu niż na oddaniu mocnego charakteru marki, ten styl jest właśnie dla Ciebie.  Generalnie projekt logo powinien ograniczyć się do maksymalnie trzech kolorów – i tak jest również w tym przypadku. Stawiamy tu na bladą paletę kolorystyczną, aby podkreślić profesjonalizm marki.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Jeśli bardziej zależy Ci na pokazaniu profesjonalizmu niż na oddaniu mocnego charakteru marki, ten styl jest właśnie dla Ciebie.  Generalnie projekt logo powinien ograniczyć się do maksymalnie trzech kolorów – i tak jest również w tym przypadku. Stawiamy tu na bladą paletę kolorystyczną, aby podkreślić profesjonalizm marki oraz zbudować autorytet. Stwarzamy wrażenie profesjonalizmu i powagi.

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Takie zastosowanie kolorów na stronie może stać się symbolem wyrafinowania, elegancji i ekskluzywności. Przycisk akcji powinien stać w opozycji do barwy dominującej na stronie, wyraźnie się od niej odróżniać. Dlatego przyciski CTA nie są tym razem w głównym, wyróżniającym kolorze.  

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

W poniższym gridzie stosowane są wszystkie elementy wizerunkowe. Dzięki temu materiały na social mediach są rozpoznawalne i wiarygodne.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Logo nacjadesign

Kreatywne projekty z pasją do designu, dla ludzi z każdej branży, którzy chcą zyskać nowych klientów i rozwijać swój biznes.

Kategorie:

Najnowsze wpisy: