Wygląd Twojej marki #3 – Architekt

Nie ma co ukrywać, że ciężko jest stworzyć na własną rękę aranżację wnętrz swojego mieszkania tak, aby każde pomieszczenie było spójne i tworzyło jedną całość, a przy tym zachwycało detalami. Dlatego często decydujemy się na pomoc architektów wnętrz.

Przy wyborze zazwyczaj kierujemy się cechami takimi jak profesjonalizm i poczucie stylu, ale również zwracamy uwagę na elastyczność i komunikację. Przez to, że jest to praca z klientem, warto aby wizerunek marki budził zaufanie i zachęcał do kontaktu. Dlatego zapoznaj się z naszymi propozycjami, które przygotowałyśmy!

Zaczynamy!

Wybierz paletę kolorystyczną, która Ci się spodobała:

Prezent!

Do każdego stylu pobierz listę zdjęć do pobrania!

Aby marka byłą spójna, należy pamiętać również o odpowiednim doborze zdjęć. Ułatwiliśmy Ci trochę sprawę i poszukaliśmy ich dla Ciebie! Pobierz pdf z linkami do wybranych zdjęć!

Styl poważny

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Chyba nie musimy mówić, że identyfikacja wizualna jest jednym z ważniejszych punktów, aby osiągnąć sukces. Dlaczego? Ponieważ wszystkie te elementy i materiały utożsamiają firmę i mają na celu pomoc w rozpoznawaniu m.in. logo, budowaniu świadomości i zaufania do firmy. Jednym słowem kreowanie wizerunku. Wbrew pozorom tu wcale nie chodzi o reklamowanie produktów firmy! 

Przy pierwszym projekcie kierowałyśmy się elegancją, a zarazem prostotą. Niebanalne logo, które na pierwszy rzut oka kojarzy nam się z branżą architektoniczną i klasą. Chyba właśnie tak widzimy naszego idealnego architekta wnętrz.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Szary i srebrny to kolory praktyczne i według nas naprawdę ponadczasowe. Kojarzą się z rzetelną pracą i dokładnością. W tej propozycji to one są tutaj na pierwszym planie, ponieważ idealnie nadają się zarówno jako baza ale także jako dodatek do innych barw. Skupiają i nadają powagę, więc będą idealne jeśli naszym priorytetem jest podkreślenie naszego profesjonalizmu.

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Takie zastosowanie kolorów bez wątpienia buduje na stronie wrażenie elegancji i profesjonalizmu. Nie wywołuje nudy lecz poczucie klasy i wyrafinowania. Nie odwracamy uwagi od najważniejszych miejsc na stronie, więc jeden z mocniejszych odcieni używamy do przycisków Call To Action, po to by współczynnik konwersji był jak najwyższy.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

W zaplanowanym przez nas układzie Instagramowej siatki, kierowałyśmy się minimalizem w jak najlepszej postaci. Na finalnie wrażenie pracują tutaj odpowiednio dobrane zdjęcia, które dobierałyśmy w taki sposób, aby łączył je jeden styl i biznesowy charakter.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl naturalny

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Profesjonalny architekt, nie zmienia w trakcie trwania remontu nagle swojej koncepcji. Podobnie jest z identyfikacją wizualną – to całokształt i spójność. 

W drugiej propozycji chciałyśmy w jakiś sposób podkręcić charakter i wyróżnić logo pogrubiając poszczególne elementy i nadając wyraźniejszy kolor (pojedyncze linie w sygnecie i nazwie firmy). Dzięki temu mamy większe szanse, aby zakorzenić się w pamięci klienta i umocnić nasz wizerunek.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Ta propozycja jest dla architektów, chcących trafić raczej do damskiej części odbiorców bądź takich, którzy chcą podkreślić swoją wyjątkowość i poczucie estetyki. Udowodniono, że to właśnie kobiety dostrzegają znacznie więcej kolorów niż mężczyźni, więc w tym wypadku taka identyfikacja powinna być doceniona.

Postawiłyśmy tu na połączenie beżu i zgaszonego różu. Są to ostatnio uwielbiamy kolory, które można powiedzieć, że zastępują „nową czerń”. Beż nie przytłacza i pasuje z reguły do wszystkiego. Ze zgaszonym różem tworzy zgodne połączenie i jednocześnie sprawia wrażenie lekkości i niewymuszonego szyku.

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Pierwszorzędnym kolorem jest tu wspomniany wcześniej beż, który podkreśla styl projektu. Z tego względu, że jest on raczej ciepłym kolorem, to przy zestawieniu go ze zgaszonym różem wygląda on bardziej dominująco. Dzięki temu tworzymy wrażenie głębi na stronie. Przy takim użyciu kolorów cały design strony wygląda bardzo świeżo, lecz cały czas profesjonalnie i z klasą. Z pewnością sprawdzi się u osób kierujących swoje usługi głównie do kobiecej części od odbiorców.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

Prosta kompozycja, dopełniona nienachalnymi akcentami w kontrastującym kolorze. Dzięki temu uzysykujemy prosty, lecz niebanalny i wciąż ciekawy wygląd postów. Tutaj również śmiało możemy powiedzieć, że wpisy mają typowo kobiecy charakter, co podkręciłyśmy jeszcze bardziej odpowiednim doborem zdjęć.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Styl z akcentem

Przykładowa identyfikacja wizualna:

Generalnie do najsilniejszych zmysłów zalicza się wzrok. A nie od dziś wiadomo jak wieki wpływ ma ten zmysł na decyzje zakupowe. Jeśli zadbamy o identyfikację wizualną to przekonamy się jakim doskonałym jest ona narzędziem dla każdej firmy (w tym wypadku dla architektów), która chce umocnić swoją pozycję na rynku i zadbać o swój biznes od podstaw. Dzięki niej mamy możliwość pokazania prawdziwej tożsamości marki.

W ostatniej propozycji postanowiłyśmy zaproponować styl z akcentem, w którym znacząco wybija się czerwona barwa. Ona tu króluje i to ona pracuje na wizerunek marki.

Przykładowa paleta kolorystyczna:

Czerwień znacznie bardziej intensywnie oddziałuje wizualnie niż jasne kolory, dlatego też została użyta jako kolor akcentowy. Dzięki temu strategicznie działamy na konkretne decyzje naszego klienta. Ta barwa jest tak charakterystyczna, że niemal otacza odbiorcę z każdej strony. Po prostu nie da się jej przeoczyć.

Kolorem przewodnim jest tu szarość i jego odcienie. Patrząc na ich symbolikę możemy powiedzieć, że jest to kolor oznaczający wdzięk i wyszukanie. Osobiście nam kojarzy się o z pracowitością i dla każdego z nas może przywoływać różne skojarzenia, natomiast jesteśmy pewne, że punktem wspólnym będzie profesjonalizm. A to idealnie pasuje do branży architektonicznej

Przykładowy wygląd strony internetowej:

Widoczny jest tu klarowny podział na tło, bazę i akcenty. Tło strony czyli jasny odcień szarości stanowi tu 60% kompozycji, ponieważ bez dwóch zdań w tle zawsze dobrze sprawdzają się stonowane barwy. Nasza baza (również w odcieniu szarości) wyraźnie wyróżnia się na tle projektu, ale jednocześnie nie gryzie się z nim. Do tego dorzuciłyśmy mocny kolor akcentowy, który wyraźnie skupia na sobie uwagę i dopełnia lekkie tonacje poprzednich barw. Oczywiście wykorzystujemy go do przycisków CTA, aby w jakiś sposób wymusić poszczególne działania odbiorcy.

Przykładowy wygląd postów na instagramie:

Biznesowy look wpisów z wyraźnym zaznaczeniem charakteru marki. Skupiłyśmy się oczywiście na odpowiednim kontraście mocnej czerwieni i lekkiej szarości. Do tego biznesowe fotografie i uzyskujemy efekt, na którym nam zależało – mamy poczucie, że architekt jest ekspertem w swojej dziedzinie, a przy tym pracuje z pasją i doświadczeniem.

Prezent!

Pobierz listę 15 zdjęć!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Logo nacjadesign

Kreatywne projekty z pasją do designu, dla ludzi z każdej branży, którzy chcą zyskać nowych klientów i rozwijać swój biznes.

Kategorie:

Najnowsze wpisy: